El Til·ler

L’escola Waldorf-Steiner el Til·ler està situada a Bellaterra i el seu objectiu és l’educació dels infants i joves seguint els principis de la pedagogia Waldorf.

El seu recorregut històric es va iniciar el 1999. En aquest temps, els infants i les seves famílies han pogut gaudir d’una pedagogia fonamentada en el respecte a l’infant i el seu desenvolupament, amb una observació atenta de l’adult que l’acompanya en les seves necessitats.

La nostra escola és una cooperativa educativa gestionada per mestres i per les famílies que participen activament de la vida de la institució.

El nostre projecte s’adreça a tothom interessat en el fet educatiu amb respecte per la diversitat ètnica, social, política i econòmica, i també la llibertat religiosa i de pensament.