Projecte Nova Escola

La nova escola Waldorf-Steiner el Til·ler és un projecte important pels alumnes que hi estudien actualment, pels que vinguin en el futur i molt especialment pel sistema educatiu del nostre país.

La nova escola comportarà la consolidació de l’educació Waldorf a Catalunya. D’aquesta manera serà possible que la nostra societat conegui de primera mà l’experiència educativa completa d’aquest model i enriquir així el sistema educatiu del nostre país.

ELLS CREIXEN, L'ESCOLA TAMBÉ CREIX

Ha arribat el moment de fer un salt important i ampliar les nostres instal·lacions per poder iniciar l'educació Secundària. Actualment l'escola s'ubica en un espai de lloguer que ja no ens permet créixer més.

El nostre desig és que aquest projecte sigui un projecte de futur, ben consolidat, per això hem decidit comprar un terreny i construir una escola que pugui albergar als nostres alumnes actuals i ens permeti créixer, en una primera fase, cap a Secundària i, en una fase posterior, cap a Batxillerat, per completar així tot el cicle educatiu Waldorf.

Aquest és l'impuls que neix dels nostres alumnes i també de les famílies i mestres que conformem la comunitat del Til·ler.

Del que nosaltres siguem capaços de sembrar ara, els nostres fills i les generacions posteriors recolliran els fruits.

PLANIFICACIÓ

Fa 3 anys un ampli grup de mestres i pares vam començar a treballar en la preparació d'aquest creixement. Durant aquest temps s'ha estat preparant el currículum de Secundària, els grups d'estudi, grups de suport i la formació del professorat. També durant aquest període s'han estudiat 80 terrenys possibles i s'ha començat un treball d'estudi d'arquitectura antroposòfica.

.

Pots demanar més informació sobre el projecte enviant un correu electrònic a: consultesprojecte@escolawaldorf.org

EL NOSTRE COMPROMÍS

La Comunitat El Til · ler, mestres i famílies, ha manifestat el seu compromís perquè aquest projecte segueixi endavant i compleixi amb els timings previstos. És un projecte ambiciós que requereix el compromís de tots però estem segurs que ho aconseguirem perquè tenim la força de més de 300 persones, entre mestres i pares, que estan disposats a fer un esforç sempre pel bé de l'educació dels nens.

Col·labora ara fent una donació pel projecte