I Jornades Pedagògiques Waldorf, Barcelona 14 i 15 de març

jornades pedagògiques Waldorf

Com a part del compromís social de l'escola i com a resposta al creixent interés general per conèixer de més aprop la pedagogia Waldorf estem organitzant les I Jornades Pedagògiques Waldorf que es duran a terme els propers divendres 14 i dissabte 15 de març a Barcelona.

Les conferències, col·loquis, tallers i exposició són oberts tant a mestres i professionals del món educatiu com a públic general.

Destaca la participació de Bernd Ruf referent internacional en l'anomenada Pedagogia d'emergència, dirigida a infants i joves en entorns socials conflictius.

Jornada de portes obertes 2014

"Els talents afloren en els infants quan els acompanya la mirada càlida i respectuosa de l'adult. I és d'aquesta manera que apareix l'impuls d'oferir aquests talents als altres."

Visita l’escola el dissabte 15 de febrer de 10 a 15hrs (assistència lliure)

Exposició de treballs pedagògics d’Infantil i Primària

Tallers d’Infantil i Primària

Espais de preguntes i respostes sobre els diferents nivells educatius de l'escola

Espai de trobada amb servei de cafeteria

Informació del projecte escola de Secundària

Venda de llibres, material didàctic i joguines

Com arribar a l'escola

¿ Vols saber més sobre la pedagogia Waldorf?

Fira de Nadal 2013

cartell fira Nadal escola Waldorf

El proper dissabte 30 de novembre la nostra escola celebra la Fira de Nadal i us convidem a venir per gaudir amb la calidesa dels diferents espais on trobareu artesania nadalenca, llibres infantils i pedagògics, productes naturals i servei de bar.

Aquest any els beneficis obtinguts en la fira seran dedicats a la construcció de la nova escola. Per donar a conèixer més detalls sobre el Projecte Nova Escola hi haurà un punt informatiu, on estarem encantats d'explicar-vos el projecte.

Us esperem doncs dissabte dia 30 de novembre a partir de les 11 del matí:

11hrs Inici

11:30 a 13hrs Tallers

12hrs Coral de l'escola

13hrs Conte

15hrs a 17hrs Tallers

15hrs Conte

17hrs Rifa

17:30hrs Cloenda

En tot moment hi haurà servei de bar amb menjar casolà i ecològic.

Indicacions per arribar a l'escola

El projecte de la nova escola avança

El projecte per la construcció de la nova escola on s'iniciarà Secundària segueix avançant amb l'empenta de la comunitat de pares i mestres de l'escola i també de persones i institucions que busquen enriquir el sistema educatiu del nostre país.

Arianna Savall, Petter Johanssen, Miquel Àngel Cordero, Juan de la Rubia, Sant Cugat

Una bona mostra de tota aquesta vitalitat són els actes que es van celebrant a l'entorn de l'escola com l'espectacle d'eurrítmia i música i l'exposició i venda benèfica de fotografies amb la participació de més de 60 fotògrafs reconeguts internacionalment.

També va ser una vetllada molt especial la que  va aplegar unes cinc-centes persones al monestir de Sant Cugat del Vallès. L'Arianna Savall, en Petter Johanssen, en Miquel Àngel Cordero i en Juan de la Rubia van oferir un concert benèfic amb obres del seu grup Hirundo Maris. La riquesa harmònica i melòdica omplint  la sobrietat romànica i robusta del monestir van ser un reflex del goig i, al mateix temps,  de la profunditat que promou la nostra escola i de la força que mou el nostre projecte.

Si voleu interessar-vos en aquest projecte educatiu podeu veure les diferents pàgines del web on s'explica la singularitat de la pedagogia Waldorf (Introducció a la pedagogia Waldorf i Les etapes educatives ) i les pàgines concretes del projecte de construcció de la nova escola. Us animem a que hi participeu fent-hi aportacions i donant-lo a conèixer.

OBERT TERMINI DE PREINSCRIPCIONS

Passeu per la secretaria de l'escola

Horari de preinscripcions:

de 9:30 a 13 hores,

i de 14:30 a 16 hores

I Jornades Pedagògiques Waldorf

Dirigides a mestres i públic general

14 i 15 de març, Barcelona